Global Üretici Garanti Hizmetleri

Global üretici garanti hizmetleri dünya lideri teknoloji markalarının servis hizmetleri güvencemiz altında! Üreticilerin, taahhüt ettikleri garanti, bakım, yedek parça, yerinde onarım gibi tüm servis hizmetlerini, her servis seviyesinde sizlere sunuyoruz.

Üretici garanti hizmetleri kapsamdaki hizmetlerimiz söz konusu üreticiler adına, kurumlara yönelik olarak sunulan standart ve genişletilmiş garanti hizmetlerini içeriyor. Onarım merkezlerimizde, sunucu ve depolama ürünlerinden cep bilgisayarları ve yazıcılara kadar tüm BT ürünleri için donanım desteği sunuyoruz. Firma merkezimiz, kolay ulaşım için merkezi lokasyonda yer alıyor. Bu hizmetleri çağrı merkezi, servis yönetim yazılımı ve lojistik hizmetleri ile destekliyoruz.

Global Üretici Garanti Hizmetleri sağladığımız firmalar:

IBM Garanti Hizmetleri

Garanti Hizmeti Çözüm Ortaklığı” ile ilgili çalışmalarımızda hizmet ağımız gün geçtikçe genişleyerek hızla büyümektedir. Bu çalışmalardaki amacımız; Ege Bölgesinde bulunan tüm IBM kullanıcılarına gerek yedek parça, gerek servis konusunda yeterli hizmeti en doğru ve en hızlı şekilde sunabilmektir. IBM Garanti hizmetleri Çözüm Ortağı olarak İzmir’de bulunan IBM garanti kapsamındaki ürünlere yerinde hizmet vermekteyiz.

IBM Garanti Hizmetleri alanında gerekli olan sertifikaları süresi içinde tamamlamakta ve gerekli bütün eğitimleri almaktayız. Egebimtes olarak kapsamlı hizmet portföyümüzle bilgi sistemlerinizin sorunsuz ve verimli yürütülebilmesi için ihtiyaç olan kaynak ve bilgiye sahibiz.

IBM Garanti Hizmetleri süreci nasıl işliyor?

Garantili cihazınızda donanımsal bir problem oluştuğunda IBM çağrı merkezi (4440426) arayıp kayıt açtırmanız gerekir. Kayıt sırasında sisteminizin 7 haneli seri numarası ile 4-3 haneli (ör: 7979-AVG) model numrasını vermeniz gerekmektedir. Kısa bir süre sonra IBM’den yetkili bir teknisyen sizi arayacaktır. Onun telefon desteği ile gerekiyorsa parça değişimi yapılır. Parça değişimi 2 şekilde gerçekleşir. CRU (Customer Replacement Unit) müşterinin değiştirebileceği parçlar (memory, hdd, CPU vs) bunlar kargo ile size iletilir. Diğer ise FRU (Field Replaceable Unit) yetkili servisin değiştireceği parçalar (anakart v.s) Bu durumda yetkili servis yönlendirilir.

Servis olarak sizinle irtibata geçeriz. Kullanılacak malzemenin siparişini vererek IBM’den temin ederiz. Hızlı bir şeklide, gerekli parçalarla birlikte servis veririz. Eğer parça temininde bir problem olmazsa en geç 4 saat içerisinde problemli sisteme müdahale edilir.

Lenovo Garanti Hizmetleri

Egebimtes, İzmir ve Ege Bölgesinde Lenovo’non yetkili servisi olarak, ThinkPad notebook, diz üstü bilgisayarlar ve ThinkCentre masa üstü bilgisayarlar için garanti hizmetleri vermektedir.

Tüm servis talepleriniz için bize 0232 489 0060 numaralı telefondan ve destek@egebimtes.com.tradresinden hemen ulaşabilirsiniz.

ThinkPad notebook, diz üstü bilgisayarlar ve ThinkCentre masa üstü bilgisayarlar için garanti kapsamı veya harici servis, tamir ve bakım hizmetleri sağlıyoruz. Lenovo garanti hizmetleri ile ilgili her türlü sorunuzun cevabını Egebimtes’ten alabilirsiniz. İzmir ve Ege Bölgesinde sağladığımız Lenovo servis ve hizmetlerimizle

ilgili öne çıkan başlıklar:

  • ThinkPad notebook, diz üstü bilgisayarlar ve ThinkCentre masa üstü bilgisayarlar için yedek parça ve işçilik bilgisini de içeren sorun tespiti
  • İzmir ve çevresinde yerinde hizmet
  • Teknik uzmanlarımıza 8×5 telefonla erişim
  • Yedek parça ve montaj hizmetleri

Lenovo Garanti Hizmetleri Lenovo’ya ait sistemlerin bakım onarım ve garanti çözüm hizmetlerini kapsar.

Cihazlarınız uzman personelimiz tarafından itinayla onarılır. Sistem garanti dahilinde ise gerekli değişiklik ve onarımlar için hiçbir ücret ödemezsiniz.

Lenovo’ya Garanti Hizmetleri kapsamnında Lenovo’ya ait sistemlerin yedek parçalarının temin edilmesi ve montajının yapılması ve test edilmesi hizmetlerini kapsar. Hangi ürüne hangi parçayı satın almanız gerektiği konusunda bize danışabilirsiniz.

ThinkPad veya ThinkCentre için Garanti Hizmetleri için cihazınızı Egebimtes şirket merkezine getirebilir, 0232 489 0060’a telefon edebilir veya destek@egebimtes.com.tr adresinde e-posta gönderebilirsiniz. Bu sırada sistem parti ve seri numarası bilgilerini hazır etmenizi öneririz.

Lenovo Garanti Hizmetleri süreci nasıl işliyor?

  1. Önce mevcut garanti durumunızu kontrol ediyoruz.
  2. Lenovo teknik uzmanlarımız sorunun ne olduğunu tespit eder.
  3. Sorunun ne olduğuna bağlı olarak tamir işlemini gerçekleştiriyor veya Lenovo’dan parça temini yapıyoruz.
  4. Eğer garantiniz yerinde servisi içeriyorsa, o zaman sizi yerinizde ziyaret ederek bu işlemleri gerçekleştiriyoruz.
  5. Tamir işleminiz bittiğinde cihazınızı almanız için sizi arıyoruz.