Netsis Kurulum ve Destek Hizmetleri

Kurumsal kaynak planlama uygulamaları en ufak ticari işletmeden, çok şirketli yapıdaki işletmelere kadar uzanan her türlü ihtiyacı karşılamak üzere tasarlanmış ortak teknoloji ve bilgi birikimi ile beslenen bir ürün ailesidir. İhtiyacınız ne düzeyde olursa olsun, Netsis’in buna yönelik bir çözümü muhakkak mevcuttur. Ege Bölgesi ve İzmir’in lider Netsis çözüm ortağı olarak, 1991 yılından bu yana Netsis kurulum ve destek hizmetleri sağlıyoruz. İhtiyacınıza yönelik lisanslama, kurulum, uyarlama ve bakım hizmetlerini veriyoruz.

ERP kurulum sürecinde, proje başarısının tercih edilen çözümün kapsamının yanısıra, verilen hizmetin kalite ve sürekliliğine bağlı olduğu gerçeği ile yola çıkıyoruz. İşte bu yüzden Netsis kurulum projelerinde, proje yönetimine çok büyük önem veriyoruz. Kurulum sürecinde gösterdiğimiz özeni, uyarlama sırasında da devam ettiriyoruz. Projenin tüm süreçlerinde sizlerle birlikte bir takım ruhu ile hareket edip, titizlikle çalışıyoruz.

Netsis kurulum ve destek hizmetleri kapsamında proje adımlarımız şu aşamalardan oluşuyor.

  • Proje Hazırlığı

Seçilen tecrubeli bir proje yöneticisi kontrolünde şirketinizde süreçlerinizi iyi bilen personel ve yöneticilerden oluşan bir proje ekibi oluşturarak işe başlıyoruz. Oluşan ekibin proje hedeflerini belirlemesi ve hedefler doğrultusunda kaba proje planını hazırlaması bir sonraki adımı oluşturuyor. Sonrasında düzenlenecek bir etkinlikle projenin tüm şirkete anlatılmasını sağlıyor ve projeye start veriyoruz.

  • Analiz

Bu aşamada amaç süreçlerinizi detaylıca incelemek ve proje boyunca işletmenizde yaşanacak olumlu değişim noktalarını tespit etmek. Bu adım üç aşamadan oluşuyor: Birinci adımda firmanızın iş akışlarını tekrar gözden geçiriyoruz. İkinci adımda yeni iş akışlarını oluşturmak üzere mevcut iş akışları üzerinde gerekli görülen iyileştirme ve sadeleştirme noktalarını tespit ediyoruz. Son adımda ise proje ekibi hedefler doğrultusunda yeni iş akışlarınızı oluşturuyor.

  • Planlama

Analiz aşamasından sonra proje ekibi ortaya çıkan yeni akışlara göre tüm ihtiyaçlarınızı göz önünde tutarak detaylı uyarlama planını hazırlıyor. Bu aşamada artık şirketinizin ihtiyaç duyacağı özel yazılım geliştirme noktaları da belirlemiş oluyoruz.

  • Uyarlama

Bu adımda detaylı plan doğrultusunda sistemin uyarlaması için gerekli işler adım adım uygulanıyor. Bunlar genellikle veri transferi, parametre tablolarının uyarlanması, son kullanıcı eğitimleri, ek yazılımların geliştirilmesi, modüler ve entegrasyon testleri gibi işlerden oluşuyor. Planlanan kilometre taşları proje ekibinin kontrolünde tamamlandıkça raporlanıyor ve ara etkinliklerle tüm şirkete duyuruluyor.

  • Proje Teslimi

Plan dahilindeki tüm kilometre taşları tamamlandığında proje ekibi ulaşılan hedefleri ve sonuçlarını analiz edip proje kapanış raporunu hazırlıyor. Proje kapanışında ekip, yeni sistemin sağladığı yararları ve projenin sonuçlarını düzenleyeceği bir etkinlikle tüm şirkete duyuruyor.

  • Destek

Başarılı bir proje sonrasında başarının devamının verilecek desteğin kalitesine bağlı olduğunun bilincindeyiz. Sistem hatalarını giderilmesi, mevzuat değişikliklerinin aktarılması ve yeni versiyonların kurulumu gibi hizmetlerin tümünü destek anlaşmaları çerçevesinde düzenli olarak sunuyoruz. Projenin en başında olduğu gibi bu aşamada da ekibimiz gelişen ihtiyaçlarınıza hızlı ve kesin çözümler üretmeye devam ediyor.

Kurumunuzun artık vazgeçilmezi haline gelen bilgi teknolojilerinin etkin biçimde kullanılmasını sağlayan uçtan uca çözüm ve hizmetler sağlıyoruz.

İLETİŞİM

0232 489 00 60

satis@egebimtes.com.tr
1370 Sokak, No:42 Yalay İş Merkezi D.403 Montrö – İZMİR