Mi4biz New York’taki CSE 2014 etkinliğinde Gold Sponsor oldu.

Müşteri hizmetleri ve şikayet yönetimi uygulaması olarak kullanmakta olduğumuz Mi4biz, New York’ta düzenlenen, sektörün en geniş katılımlı etkinliğinde, (CSE 2014 Customer Service Experience 2014) GOLD SPONSOR olarak yerini aldı. Türk mühendisleri tarafından geliştirilen Mi4biz adını gururla bir dünya markası olarak duyurdu. Söz konusu etkinlikle ilgili detaylar için lütfen tıklayın.

Dünya çapında ses getiren bu etkinliğinin ardından Teknik Operasyonlar Direktörümüz Figen Tarkan‘a Mi4biz’in Egebimtes’e sağladığı faydaları sorduk. “Mi4biz ile müşteri çağrılarında izlenebilirlik sağlamanın yanı sıra verimli ve etkin çalışma ortamı oluşturduk. Açılan tüm çağrıları kontrol aldık. Mi4biz’i etkin şekilde kullandığımız için yapılan işlerin tarihçesini ve sorunun detaylarını görme imkanına sahibiz. Uygulamayı kullanan tüm birimlerimiz ve saha ekibimiz çözüm odaklı ve bizi sonuca götüren izlerle çalışıyor.” Mi4biz Egebimtes Teknik Operasyonlar birimi bünyesindeki sistem destek, teknik destek ve bakım ekibi tarafından etkin biçimde kullanılıyor.